افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور | اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران (یکم تیرماه ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۹۰۴
  • ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور | اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران (یکم تیرماه ۱۴۰۳)
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: رگبار پراکنده، وزش‌باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور طی پنج روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان با اشاره به وضعیت جوی استان‌های مختلف کشور، اظهار کرد: طی پنج روز آینده گذر امواج کم دامنه تراز میانی از نوار شمالی کشور، سبب رگبار پراکنده، وزش باد و نوسان نسبی دما در این مناطق خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز واقع در مازندران، البرز، تهران و غرب سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه شنبه با نفوذ جریان شمالی به سواحل دریای خزر علاوه بر مناطق ذکر شده در گیلان، مازندران و غرب گلستان ابرناکی، رگبار پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و دریای‌خزر مواج است ادامه داد: یکشنبه در مناطقی از شمال غرب، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، مناطقی از سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی این وضعیت تکرار می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه دوشنبه در اوایل شب در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد و در سایر مناطق، جوی پایدار و آرام مستقر می‌شود گفت: سه شنبه در شمال غرب، سواحل دریای‌خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز ابرناکی وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود افزود: در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا شنبه (۲ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری از بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۳ تیرماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد به‌تدریج کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای ۵۰ و ۵۱ درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->